Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Visegrádon jártunk

A visegrádi Mogyoró-hegyen 1988-ban alapított, később alapítója nevét felvevő Madas László Erdészeti Erdei Iskola hazánk és Európa legelső erdei iskolája.

Ezen a gyönyörű helyen töltött el három  csodás, élményekben gazdag napot a 4. a osztály.

Távol a külvilág zajaitól, rengeteget túráztunk : ellátogattunk a Dorottya és Boglárka forrásokhoz, a függőhídhoz, megnéztük és megmásztuk a Szurdok- völgyet. Megtekintettük és körbejártuk az Erdészek Barátságparkját, valamint a Vadasparkot is.

Délelőtt és délután minden nap szakvezetők által irányított 1,5 – 2 órás foglalkozásokon vettünk részt. Megismerkedtünk az erdő élővilágával, madárodúk belsejébe tekinthettünk bele, vadismeret keretén belül az állatok lábnyomait tanulmányozhattuk, vízbiológiai terepgyakorlaton különleges vízi élőlények kerültek a hálókba, melyet később mikroszkópos vizsgálat során egészen közelről is megnézhettek a kicsik. Rendkívül sok, új, hasznos információhoz jutott mindenki.

A napot természetesen rengeteg játékkal, jókedvűen zártuk.

A gyerekek nagyon élvezték a környezetet, a kilátást, az erdei ösvényeken való túrázást, tájékozódást – melynek szabályait  igen hamar megtanulták -, a szabadban töltött időt, magát a „ szabadságot „.

Az idő rövidsége ellenére rengeteg új ismeretekkel gazdagodott minden résztvevő kisdiák, és jobban is megismerhették egymást.